söndag 26 februari 2012

Whippet valpar! Del: 1

Hej!
Ja nu under helgen så var jag mamma, Amelia och Nelloe i Örebro.. På lördag kvällen gick vi till en resturang för att äta med några av mammas kompisar. Efter god mat så åkte vi till hotellet för att sova. Dagen efter så åt den goda frukost bufén och där efter packade vi våra saker och gav oss iväg mot Lisa W som har Whippet valpar.. Mycket trevliga hundar hade hon och mycket söta!! Valparna var helt underbara och man ville ta med sig hem alla på en gång, lite svårt att slita sig från som söta.
Det var 8 stycken i kullen 5 hanar och 3 tikar. 2 av tikarna var röd brindle och det var 4 av hanarna med. 1 tik och 1 hane var vit och bege med en aning brindle också mycket söta!
Valparna hade namn med tema av olika barer, långa och lite krångliga namn som jag inte kan  heller :/ Men men, här kommer lite bilder :-)


Tuggar lite på Amelias Kamera


Jag med två av tikarna!




Sötisar! Dom har så fina ögon och lena öron :-)


Hehe, hon gillar att bita i byxor!


Hon är så söt! Och älskar hennes blåa ögon :D


Lätta valpar att fota var det! Så söt!


Nellie får en puss!


Lite trött?


Vill åka dit igen och gosa med dom!!<3


Härlig bild på denna lilla tjejen, älskar att man ser hennes blåa ögon så bra på denna bilden :-)


Dom små var lite trötta :-)


Lite mys i hund sängen! :-)


min favorit hane i kullen! Super söt liten kille, eller ja han var ju den största valepn i kullen men en väldigt go och social vapl!! :-)


Min lille gose gubbe <3


Underbart söt e han!


Amelia med en av valparna, och den lille fläckiga tiken som sover så gott.. Här ser ni att dom inte är så stora som dom kanske ser ut att vara på dom andra bilderna :-)


Sova sova sova sova ZZzZzZZzZzz..


Jag och Nellie med 5 av valparna :-)

Del 1 av de 3 Whippet bloggningarna
Hej då!
Foto: Elina Ryberg