onsdag 29 februari 2012

En vår promenad

Hej!
Idag så mår jag mycket bättre så i morgons ska jag till skolan igen. Idag var det få fint väder så jag mamma och Sara gick ut i bergen med hundarna.. Sara hade med sig Amadeus som ni också kommer se bilder på :-)

Lova och Ida väntar in de andra hundarna..


Glada Lova med Ida där bak


Mamma och Irma


Lova


Misa tussen kommer och ska kolla vad vi gör


Tre glada field tjejer :-)


Lova och Ida  i full fart!!


Ida springer med Irma med..


Glad Ida med sin låååånga tunga :-)


Amadeus! :-)


Lova


Misa<3


Haha gillar denna bilden.. Mamma hittade ett par glasögon utan glas som vi satte på Misa.. Hehe Misa som hatar att ha saker på huvudet lät glasögonen sitta kvar, kanske för att hon såg igenom dom?
Hehe fin var hon med både glasögon och tungan ute ;-)

Irma


Ida


Fotti


Misa väntar in mig och Sara :-)


Sen blev det hund bad vid stranden :-)


Ida och Lova.. Lova gillar att simma där det är lite ljupare


En blöt galen Ida!


Till och med Fotti badade :-)


Hittade lite blå mussle skal att fota..


När vi kom till den stora strande var det Amadeus som ville bada :-)


Jag tycker att Amadeus står mycket fint på denna bilden :-)
Vet inte hur den rasen ska stå men det kan la Sara?

Mot vattnet!


Nu badar han..


Glada Amadeus! Detta är nog den sista bilden för idag..
Tack Sara för att jag fick låna din Nikon D5000 kamera :-) Kanske det blev någon bra bild iaf?

Hej då!
Foto: Elina Ryberg