lördag 4 februari 2012

Lova på hal is

Hej!
Här är då bloggning nr 2 där det är Amelia som fotar bilderna.. Första gången i år vi tog ut hundarna på is viken framför huset.. Lova älskade det värkligen! Fasst hon hade inget fäste med fötterna så hon ramlade hela tiden x) Jag tog bara med 2 bild på när hon ramlade för dom andra såg en helt konstig ut på tyckte jag x) Fast hon ser la inte så super normal ut på den jag hittad heller.. Men roligt var det att ta ut hundara på isen i och med att dom gillade det så mycket! Nästa gång tar jag antagligen ut Ida på isen :-)
Här kommer lite bilder..


Jag med Misa och Lova!


yckliga Lova på isen <3


Lova trippar lugnt fram..


Lova på hal is kan man värkligen säga x)


Lova sprang väldigt fort på isen men när hon skulle stanna så kunde hon inte.. Hon gled fram i stället!




Fina Lova <3


Närbild på söta Lova lika fin som vanligt!


Här kommer Lova igen!


Min underbara Misa! Otroligt fin är hon på bilden! <3<3<3


Här kommer hon..!


Såå otroligt fin är du! Min söta hund :-)


Misa


Lova och Misa<3


 Jag och Misa<3 Tror att detta blir min nya Facebook profil bild :-)


Hej då och ha det bra!
Tack Amelia för dom fina bilderna!!
Foto: Amelia Ryberg