lördag 4 februari 2012

Vinter Misa

Hej!
Idag så är det en väldigt kall dag med 9- ute! Men man kunde i alla fall ta sig ut på isen lite.. Så jag och Amelia passade på att fota hundarna eller Lova och Misa på Isen.. Men dom bilderna kommer i en annan bloggnin.. I denna kommer bara några få bilder med Misa och lite is med.. Mer finns det la inte att skreva tror jag... men här kommer bilderna :-)


1 bild blev det i denna bloggningen med Lova på isen.. Bättre bilder blir det i bloggning nr 2


Misa i solnedgången.. Fina Misa<3


Provade att ta bilder på Misa i mot ljus och det blev ganska coolt :-)
Fint blev det med solnedgången i där bak :-)


Misa i solnedgången igen! Gillar denna bilden :-)


Is & sol




Jag fotar med mammas Canon G12 och ville pröva att fota närbild på frosten.. Blev ganska bra tycker jag :-)




Mycket fint ;-)


Den sissta bilden blir på solnedgången själv! Jag skyndade mig ut för att hinna fota solnedgången
men när jag var ute så var solen över berget men när jag var framme där ajg skulle ta bilden (några minuter senare) så hade den redan gått bakom berget en bit.. Men men det blev en ganska bra bild
ialla fall :-)


Ha det bra!
Foto: Elina Ryberg