onsdag 15 februari 2012

Solig dag..

Hej!
Ja nu blev det så igen att jag får blogga flera ggr om dagen :s Men jaja.. I denna bloggningen så har jag varit ute med Misa och fotat henne vid första viken. Innan de så var jag Nellie och pappa ute med hundarna.. När jag kom hem igen med en trött liten hund så testade jag att fota med mammsa kamera på fish eye.. Lite hund nosar blir det i bloggen från när jag fotade de med..
Här kommer bilderna..


Nellie med Lova!


Jag satte misa på ett fislak som hade spolats upp på land.. Och det blev ett bra ställe där man också fick en bra vy över havet och på vissa bilder Hyppeln.. :-)


En härlig dag med blå himmel! Och en trevlig hund man fick med sig med :-) Misa är en bra hund model!


Misa tyckte det var väldigt intressant att lyssna på vattnet som slog mot isen :-)


Lite is..


Svanar och ankor! :-)


Svanar med Hyppeln bakom sig..


Hemma med en trött hund :-)


Fish eye.. Alla hundarna vatt glada och trötta när dom kom hem igen :-) 
Ida!


Frosty


Och Lova


Vill dela med mig av denna bild så ni ser vilekt underbart väder det är idag!!

Hej då!!Foto: Elina Ryberg