måndag 13 februari 2012

Ida bloggning

Hej igen!
Här kommer mer bilder.. Jag hittade lite bilder som jag hade fotat förra veckan på Ida så dom kommer här med.. Bilderna som var från igår är också med.. det var lite finare väder igår med så dom bilderna är mycket trevliga att se på.. Får hoppas att jag kan få till ett bra tillfälle idag med då ajg kanske kan få några bra bilder :-) Men vi får se.. Här kommer bilderna i alla fall-->


En lycklig Ida på isen :-) Alltid kul att se..


Sara gillar när hundarna står på två ben ;-)
I bakgrunden ser ni rammen..


Ida står fint<3


Gillar denna bilden! Sara med Amadeus och Ida :-)


Senare på kvällen när vi var klara med hund träning och att fota hundarna så gick vi in för att se på film.. Ida och Elton lekte så fint på golvet och det var kul att dom gillade varandra :-)



Här kommer lite bilder från några dagar tidigare när det bara var jag och Ida :-)


Det blåser i Idas öron..


Ida kikar ner och ser om det finns något roligt på isen..


Sen var det dags att gå hem igen efter den kalla foto rundan..


Här är lite is bilder jag fotade samma dag fast innan jag var ute med Ida..
Såg lite coolt ut med 3 hål i isen :-)


Mera is..


Denna bilden tycker jag är lite cool.. Om man skulle se den närmare skulle ni ser mer hur isen i kanten är.. Skarp blev den i alla fall :-)


Det var bilderna för Idag.. Hej då!
Foto: Elina Ryberg