onsdag 15 februari 2012

Alla hjärtans dag

Hej alla!
Igår var det då alla hjärtans dag.. Med mycket snö, så på morran så gick jag med Nellie till pulka backen.. Som tur var va det bara jag och Nellie där så vi kunde åka så mycket vi ville.. Till slut kom det lite folk men då var man redan ganska blöt om kläderna.. Man får ta vara på när det va snö den dagen för nu idag så är det nästan inget kvar.. Men vi fick mycket fint väder i dag i alla fall!! Jag fotade precis Hugo för att skicka en hälsning till hans uppfödare.. Sen igår fotade jag Lova, Ida och Doorbell men det var inte precis så lätt ;-)
Igår gick jag också ut för att fota snön.. Men bilderna blev mycket mörka och intre precis så bra kvalité :/ Men jag tog med 2 stycken i alla fall :-)  Här komme rlite bilder!!


Snön som var igår, mycket dimma! Det var mycket fin, snön låg på varenda gren av träden men jag gick inte bort för att fota träden.. Men fint var det i alla fall :-)


När jag kom hem från backen med Nellie så hade det redan börgat att töa..


Alla hjärtans dag hundar med kanin! Ville ha en bild där Doorbell tittade in i kameran men hade bara 1 med det.. Och då såklart tittade Ida ner på Doorbell x)


Bilder från idag då jag fotade Hugo.. Han var lite enklare att fota.. ;-)


Gillar denna bilden!! Sak nog lägga ut den på Facebook :-)<3


Ha ett bra lov!
Foto: Elina Ryberg