lördag 17 mars 2012

Ritzas Syskon!

Hej!
Var vi gjorde och allt såg ni i den tidigare bloggningen men här kommer bilden på Ritzas syskon! Men jag kan ju inte namnen på de alla :/ Men men jag tror jag klarar mig utan de idag.. Njut av bilderna :D


Min favorit hav hanarna! Äter sitt ben x)


En sån söt liten sak!


Han har den mysigt i den lilla bädden :-)


Sötis!


Här är ju den lille bullen igen :3


Gääääääsp!! Trötta är dom små


Sååå söt denna är!!


Så fina ögon!


Hehe, så här segg denna godingen ut när den vaknade! Läppen xD


Naaaw! Så söööt!!! :D


Nyvaken :3


Sötis ^_^

____________________________________________________________________________________
~Linn och med valp bilder~

Som i reklamen: AAAAAAAAAAAAAAAAJ xD


Söta!


Hehe, Linns favorit om jag inte har fel?


Puss!


Linn vill nog ha alla valpar? x)


Så Linn nu har du massor med bilder på dig som du kan ha! :-)


Hej då och ha det bra!!
Foto: Elina Ryberg