lördag 21 januari 2012

Hund & Snö bloggning

Hej igen!
Förut var jag bara och fotade lite på baksidan, men nu så gick jag och Amelia ut med Ida och fotade henne. Hon lös upp som en liten sol där hon sprang i snön och man såg att hon älskade det! Kul att se.. Hiihi, hon fick ha Misas snygga rosa sele som jag gillar, hon passade bra i den och man såg henne. Ja när vi först gick up så kollade hon läget och sedan satte hon igång att äta snö haha det såg roligt ut och vi fick en bild jag gillar väldigt mycket också! Det är samma bild jag har som omslag på min Facebook profil ;)
Kul att se att Ida följeren och lyssnar så bra.. Dte gör att man vill vara mer ute med bara henne<3
Synd att det var sån böt snö så det blev en väldigt blöt hund att ta hand om när man kom in x)
Jag skulle velat att den kunde ligga kvar ett par dagar.. Men men man fick ju några bra bilder när det var i alla fall :-) Det är Amelia som fotat bilderna i denna bloggningen och dom blev mycket bra, jag tacka för det ja..
Jag ska börga köra med "extra stora bilder i bloggen, tycker att dom andra blir lite för små"
Här kommer lite bilder på söta Ida-->


Första bilden med Ida då hon kastar sig över snön och börgar äta! xD


Hade inte med mig godis när jag var ute så för att få upp blicken på henne fick man ta snö!


HAHA, älskar denna bilden verkligen! Ja ni ser ju själva att denna hunden älskar snö<3


Ida ser galen ut.. Hon tittar liksom åt två olika håll x)


Här kommer en 3 bilders serie.. Lägg märke till att hon får snö på nosen och stirrar på den och börgar springa.. vf vet jag inte? xD Ser kul ut i alla fall..


Hehe, sötisen följer den!


Och hon börgar springa... vet inte om hon tror att hon kan få tag på den igenom att springa? ;)


Här kommer hon lydig som hon är


Brrr, kallt var det ute.. Men ja här rä jag och Ida.. Vet inte vad vi gör igentligen? x)


Jag & Ida <3


The last pic.. Ida i snön, och här ser man verkligen hur mycket det snöade!! :-)
Man ser inte Ida så där bra men jag gillar bilden..

Ha en skön helg!
Foto: Amelia Ryberg
Nikon D5000