lördag 23 juli 2011

Doorbell foton mm

Hej!
Idag så har min morbror varit på besök och då gjorde vi vår årliga mussel soppa :-) Så jag Annelie och pappa hoppade ner i havet och börgade leta.. Sen så har jag varit ute med Amelia och fotat Doorbell och Snowball i det fina vädret. Men lite senare på dagen så blev det åska och vi fick gå in. Jag fick en lite vidio på en blixt, vidion finns på Facebook ^^ Så från kall morgon till en härlis solig dat till en blött åsk väder :s ja så kan det gå när det är sommar x)
Har inte laggt upp så många bilder för att jag är gansaka trött nu på kvällen x(


Den goda mussel soppan :-)
"VÅGA SMAKA ;O"

Doorbell sitte rpå en sten och tittar :')


Här har vi ju Herr och fru Doorboll
lägg märke till den fina spegel bilden :-)

Mörka måln drar in över Rörö :-)  Det var ett roligt åsk väder c:


Hej då på er :)












1 kommentar:

Sara sa...

Jättefin bild på kaninerna:)