måndag 25 juli 2011

Doorbell del 2 // rock konsert

*Hej*
nu har jag fått igång photobucket så jag kan ladda upp fler bilder på en och samma gång.. Så nu kommer jag att ha lite fler bilder!! Ja jag la ju inte upp så många bilder nu senast så här kommer lite fler bilder från i Lördags då :) och så kommer jag lägga till någon bild av tAKiDA för jag ska på en rock konsert där han/dom ska sjunga ^^ Så det blir lite blandade bilder idag :) Det är på Torsdag som jag åker.. Så när jag bloggar då blir det nog inga djur med x) Men det blir det i dag i alla fall..!

 
Doorbell äter blomma<3

 
jag brukar sätta Doorbell på berget vid vattnet i hopp om att få fina bilder.. 
Men Doorbell ska bara springa hme igen x)

 
Doorbell blir nöjd när hon får vara hemma i trädgården.. (:


Doorbell sitter på en sten och ser söt ut c:

 
En ung gale gick förbi x)

 
Snowball doppar fötterna i vattnet (:

 
Tycker att bilden blev ganska skarp, så den fick vara med den med c:


Jag ska på rock konsert där tAKiDA och Europe ska spela :)
Det kommer bli kul!!



Hej då på er!!
Foton av Elina Ryberg
"alla utom den sissta"













Inga kommentarer: